torsdag 19 augusti 2010

God eftermiddag!
Ibland blir det inte som man tänkt sig. Igår startade Lillfisens dagis igen och lagom till det fick han svinkoppor. Stackars liten...
Så istället för mitt nya hälsosamma liv med långpromenader med vagnen blir det kakor och legobygge inne. Fast det är ju mysigt det med. A jobbar ju på ikea och i dessa katalogsläppdagar är det inte riktigt läge att vara hemma med sjukt barn...
Jag fick nya stoff och stil posten idag och så fort tillfälle ges ska det bläddras...
Kram så länge

3 kommentarer :

Lantligt i smultronbacken sa...

Va tråkigt med svinkoppor.

Härligt med Stoff & stil katalogen. Man kan inte se sig mätt på dessa underbara tyger som de har. Själv fick jag panduro katalogen i brevlådan

Kram

Kristin sa...

sitter här och väntar på Ikea-katalogen, S&S kom i förrgår :-) Men jag beställde tyg från Znok igår så jag vågar inte bläddra i den...
Kram

fem barns mamma sa...

Roligt att du kikade in hos mig! Jag lägger mig som följare på din blogg, så jag inte tappar bort den:-).
Måste beställa Sto och Stil, handlade aldrig i den förra, då får man den kanske inte automatiskt.

Kommer tillbaka, kram Emma